lördag 15 januari 2011

En Rebelltönt gör entré

Jag är jättetöntig. Och då och då försöker jag göra revolution. Därav är jag en Rebelltönt. Alla coola bloggare har coola bloggnamn. Mitt är nu Rebelltönten. Det är långt ifrån det bästa bloggnamnet. Det är ganska töntigt. Men det passar ju.

Hursomhelst. Varför en sådan här blogg?! Jo, jag läste en krönike-liknande grej i Partille Tidning där det stod om att "kamma hjärnan genom skrift". Så jag antar att det är något sådant jag ska göra här. Antagligen tröttnar jag halvvägs någonstans, men det gör ingenting. Jag måste ju inte prestera. Det här ger inga högskolepoäng, som i sin tur ger CSN-pengar. För sådan ångest har jag redan haft i flera veckor - "får jag pengar nästa termin?!". Får och får... Det mesta måste jag ju lämna tillbaka sen. För vad?! Men det är ett annat ämne för en annan gång... Här skulle jag ju bara säga hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar