torsdag 5 maj 2011

Jag vill INTE ligga med Erik Amarillo. Han frågar mig dagligen via radion, och jag säger alltid nej. Han lockar med att skratta åt mig fast jag inte är kul. Jag säger nej ändå. Negg funkar inte på mig.

Jag vill inte heller ligga med Enrique Iglesias, fast han tydligen har bestämt sig för att vi ska det. Jag har sagt nej där också. Jag vill inte följa med 50 Cent till godisaffären och jag vill inte prata snusk med Poison.

Jag vill inte ha Human League och jag vill inte gå på dejt med Maxïmo Park. Franz Ferdinand har också frågat om jag vill, det blev nej där också. Om Britney Spears sa att hon ville ha min kropp så skulle jag inte hålla den mot henne.

Svaret till er alla är nej, så ni kan sluta fråga. Speciellt du, Erik Amarillo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar